tiistai 6. marraskuuta 2012

Minä olen rakastunut.
  Rock on upeaa musiikkia. Sairaan upeaa. Harva asia on yhtä mahtava kuin valtava kitarasoolo ja rullaava rumpukomppi. Glam rock, hard rock, pop rock, psykedeelinen rock, progressiivinen rock, unohtamatta vanhaa kunnon rock and rollia. Rock  vie totaalisesti jalat mennessään. Ja tulen aina olemaan rockin ystävä.
  Mutta tiedättekö mikä muu on upeaa? RAGTIME. Kyllä! Ragtime on aina ollut mieleeni, mutta viimepäivinä olen niiin rakastunut tähän tyylisuuntaan ja varsinkin yhteen sen mestareista, Scott Jopliniin. Mitä? Kyllä, olen selvänä ja täysin järkevänä!
  Oikeastaan periaatteessa voisin kuunnella mitä vain, mikä on huolella tehty ja jossa kokonaisuus on järkevä, iskevä ja taidokas. Ja koska olen luontainen perfektionisti, tarkoitan todellakin huolella tehtyä. Siksi varmaan minuun eivät iske mitkään nykyajan tietokonesössötykset ja liukuhihnabiisit. Aivan tosissani valitsen Gangnam Stylen sijaan seuraavan kappaleen: 
Kuten jo sanoin, olen totaallisen rakastunut Scott Joplinin sävellyksiin- The Entertainer on ehkä niistä tunnetuin, suomeksi Viihdetaiteilija. Mutta ahh- nuo kevyet pianonsävelet on jotain taivaallista.
Okei, menipäs taas. Tämä linja tuskin jatkuu: älä huoli, äläkä lakkaa lukemasta. Ensi bloggaus tulee olemaan taas normaalimpaa.

1 kommentti:

  1. Kiitoksia siitä - taas paljon viisaampi! Tunnettu melodia, mutta en tiennyt säveltäjää.

    VastaaPoista

Keep Blogger tidy- hate only when necessary!