tiistai 11. kesäkuuta 2013

Hot or NOT NOT

Howdy howdy musiikkiystäväiseni! Minä haluaisin kysyä teiltä mielipiteitä eräästä aika tulenarasta keskustelunaiheesta:
  Mitä te pidätte sanotaanko suurien, jo ikoneiksi nousseiden muusikoiden yhteistyöstä nuoremman polven kanssa?
  Okei. Ensin sanotaan, että onhan tämä tyhmä kysymys, sillä aihe on niin laaja. Nuoria muusikoita on hyviä ja hyvin huonoja, ja samoin näitä vanhoja konkareita. Mutta eivätkö jotkut yhdistelmät vain tunnu jotenkin mahdottomilta? Niinkuin esimerkiksi Paul McCartney ja Justin Bieber.
  Niin, tai sitten tämä hieman hämmentävä ajatus: Brian May ja... Psy?
Jotenkin vain... jotenkin tuntuu että.. miksi? Sanotaanko näin, että en ole mikään hirveän suuri Psyn fani- okei, koko jannu ällöttää minua aika paljon- mutta toisaalta, pitäisi osata olla avarakatseinen. Enkä minä edes  tieten tahtoen ole näin ahdasmielinen, mutta.. jotenkin.. on niin vaikea kuvitella että mies, joka kirjoitti aikoinaan lauluja ihmisten välisestä yhteisymmärryksestä ja omasta henkilökohtaisesta ahdingosta (shh, kukaan ei mainitse Fat Bottomed Girlsiä), tekisi musiikkia miehen kanssa, joka osaa laulaa englanniksi suunnilleen pelkästään lauseet heeeeeey, sexy lady! ja motherfucking gentleman.
Ehkä minä vain olen vanhanaikainen. Ehkä minä olen vain ahdasmielinen.
Mutta mitä te tykkäätte ajatuksesta? 

4 kommenttia:

  1. Ensin kuunnellaan, sitten sanon mielipiteeni. Paul McCartneykin on tekemassa uuta biisia jonkun elektroartistin kanssa. Sen pitäisi ilmestyä 18. kesäkuuta ;) Kaunista kesää! M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikea asenne! Minulla on ikävä tapa olla ihan liian ennakkoluuloinen ja epäillä kaikkea liiankin kovasti. Tutkitaan enne kuin hutkitaan!
      Ja sitä Paulin uutta biisiä innolla odotellaan.. saa nähdä!
      Ja oikein ihanaa kesää sinnekkin! :)

      Poista
  2. Paulin uutta biisiä odotan kovastikkin, mutta Brian May ja Psy...ei vaan voi toimia.
    Toki ajatus on hieno, että vanhat konkarit tekevät musiikkia nuorempien kanssa, mutta Psy(joka on varmaan yksi vastenmielisempiä artisteja ikinä) ja Herra May kuulostavat erittäin oudolta duetolta.

    Niin,ja onneksi Paul ei lähtenyt yhteistyöhön Bieberin kanssa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, jotenkin Psy.. ehkä tässä ollaan ihan liian ennakkoluuloisia- tiedä miten hyvä lopputulos olisi- mutta Brian ja Psy on ehkä niin kaukana toisistaan kuin mahdollista!
      Mutta eihän sitä koskaan tiedä!
      Kiitos kommentista! :)

      Poista

Keep Blogger tidy- hate only when necessary!